|       | Wsparcie techniczneFirma CRI JOLANTA dostarcza swoim klientom wiedzę techniczną niezbędną dla zaplanowania, rozwiązania, 
              integracji i realizacji kompletnego rozwiązania aplikacji. Nasi eksperci mogą pomóc w doborze najlepszego 
              rozwiązania technicznego i najefektywniejszego kosztowo dla aplikacji określonej przez klienta, wspierając 
              go przez cały czas tworzenia aplikacji, a także i po jej wdrożeniu (zarówno od strony sprzętowej, jak 
              i programistycznej). CRI JOLANTA prowadzi obsługę techniczną wszystkich sprzedawanych produktów. Głównym celem realizowanym przez 
              wsparcie techniczne jest rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu tych produktów
              oraz przy tworzeniu aplikacji z wykorzystaniem tych produktów (od koncepcji do kompletacji i użytkowania). W ramach wsparcia technicznego:
               
                instalujemy i konfigurujemy sprzęt i oprogramowanie na miejscu u klienta,przeprowadzamy szkolenia z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania,udzielamy porad technicznych,zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na sprzedawany przez sprzęt i oprogramowanie,zawieramy umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta 
                  oraz skrócenie czasu reakcji i naprawy urządzenia.dostarczamy najnowsze wersje oprogramowania (w ramach aktualnego wsparcia technicznego klienta), 
                  sterowniki dla urządzeń, poprawki (patch'e) dla oprogramowania, instrukcje obsługi itp..oferujemy także szereg usług dodatkowych. Nowe dokumenty  Więcej dokumentów >>> Nowe pliki  Więcej plików >>> |  |