CRI JOLANTA - strona główna
CRI JOLANTA - Realizacje serwisów WWW
 
O firmie Informacje Produkty Usługi Serwis Pobierz pliki Szukaj  
  Środa, 18 Lipiec 2018, 21:14:03 - EST, Imieniny: Fryderyka, Kamila, Szymona
 
INFORMACJE
 
Informacje handlowe
Wydarzenia
Ze świata
Ogłoszenia
 
Napisz do nas
 
Wsparcie techniczne

CRI JOLANTA prowadzi obsługę techniczną wszystkich sprzedawanych produktów. Głównym celem realizowanym przez wsparcie techniczne jest rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu sprzedawanych przez CRI JOLANTA produktów. W ramach wsparcia technicznego dostarczamy najnowsze wersje sterowników dla urządzeń, poprawki (patch'e) dla oprogramowania, instrukcje obsługi itp.. Usługa ta jest bezpłatna dla wszystkich naszych Klientów i Partnertów handlowych. Usługa ta jest także bezpłatnie dostępna poprzez nasz serwis WWW i FTP. W ramach wsparcia technicznego CRI JOLANTA oferuje także szereg usług dodatkowych.

USŁUGI DODATKOWE
Instalacje.
Wraz z zamawianym sprzętem i oprogramowaniem można zamówić jego instalację lub konfigurację. Usługa płatna.
Rozszerzona obsługa serwisowa.
CRI JOLANTA zawiera umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta (w miejscu pracy urządzenia) oraz skrócenie czasu reakcji i naprawy urządzenia. Usługa płatna objęta umową serwisową uzgodnioną z Klientem.
Doradztwo i projektowanie.
CRI JOLANTA zapewnia doradztwo z zakresu zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych oraz realizuje projekty w tych dziedzinach. Usługa płatna.
Szkolenia.
Możliwe jest zamawianie indywidualnych szkoleń z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania. Szkolenia są realizowane na miejscu u Klienta. Usługa płatna.

 
Strona główna | O firmie | Informacje | Produkty | Usługi | Serwis | Pobierz pliki | Szukaj
Handlowe | Wydarzenia | Ze świata | Ogłoszenia | Napisz do nas
 (C) 1999-2009 by CRI JOLANTA. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ostatnie uaktualnienie: 03-03-17 13:07