Wsparcie techniczne
2003-03-17 13:07
CRI JOLANTA prowadzi obsługę techniczną wszystkich sprzedawanych produktów. Głównym celem realizowanym przez wsparcie techniczne
jest rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu sprzedawanych przez CRI JOLANTA produktów. W ramach
wsparcia technicznego dostarczamy najnowsze wersje sterowników dla urządzeń, poprawki (patch'e) dla oprogramowania, instrukcje obsługi
itp.. Usługa ta jest bezpłatna dla wszystkich naszych Klientów i Partnertów handlowych. Usługa ta jest także bezpłatnie dostępna
poprzez nasz serwis WWW i FTP. W ramach
wsparcia technicznego CRI JOLANTA oferuje także szereg usług dodatkowych.
USŁUGI DODATKOWE
Instalacje.
Wraz z zamawianym sprzętem i oprogramowaniem można zamówić jego instalację lub konfigurację. Usługa płatna.
Rozszerzona obsługa serwisowa.
CRI JOLANTA zawiera umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta (w miejscu pracy urządzenia) oraz skrócenie czasu
reakcji i naprawy urządzenia. Usługa płatna objęta umową serwisową uzgodnioną z Klientem.
Doradztwo i projektowanie.
CRI JOLANTA zapewnia doradztwo z zakresu zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych oraz realizuje projekty w tych dziedzinach. Usługa płatna.
Szkolenia.
Możliwe jest zamawianie indywidualnych szkoleń z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania. Szkolenia są realizowane na miejscu u Klienta. Usługa płatna.
|