Zapraszamy do naszego nowego serwisu internetowego www.mobipc.eu poświęconemu mobilnym przemysłowym komputerom MobiPC®. Kontakt Szukaj CRI JOLANTA - Main page CRI JOLANTA - Strona główna
  Piątek, 22 Luty 2019 - 16:40:59 - EST, Imieniny: Honoraty, Małgorzaty, Marty

O NAS - Handlowe

  • Lucid Triton - Nowy standard wydajności
  • Zwiększ twoją szybkość akwizycji dzięki Matrox Rapixo CXP
  • Pierwsze na świecie kamery przemysłowe z interfejsem 25GigE
  • Załaduj swoją nauczoną sieć neronową bezpośrednio do kamery Flir FireFly
  • MobiPC - Nowy serwis WWW dedykowany mobilnym przemysłowym komputerom
  • Nowy Matrox Design Assistant X
  • CRI mobiPC EMI - Najmniejszy mobilny komputer przemysłowy

Informacje firmowe

 

Kontakt

 

Wsparcie techniczne

2003-03-17 13:07

CRI JOLANTA prowadzi obsługę techniczną wszystkich sprzedawanych produktów. Głównym celem realizowanym przez wsparcie techniczne jest rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się przy użytkowaniu sprzedawanych przez CRI JOLANTA produktów. W ramach wsparcia technicznego dostarczamy najnowsze wersje sterowników dla urządzeń, poprawki (patch'e) dla oprogramowania, instrukcje obsługi itp.. Usługa ta jest bezpłatna dla wszystkich naszych Klientów i Partnertów handlowych. Usługa ta jest także bezpłatnie dostępna poprzez nasz serwis WWW i FTP. W ramach wsparcia technicznego CRI JOLANTA oferuje także szereg usług dodatkowych.

USŁUGI DODATKOWE

Instalacje.
Wraz z zamawianym sprzętem i oprogramowaniem można zamówić jego instalację lub konfigurację. Usługa płatna.
Rozszerzona obsługa serwisowa.
CRI JOLANTA zawiera umowy na rozszerzoną obsługę serwisową umożliwiającą wykonywanie napraw na miejscu u Klienta (w miejscu pracy urządzenia) oraz skrócenie czasu reakcji i naprawy urządzenia. Usługa płatna objęta umową serwisową uzgodnioną z Klientem.
Doradztwo i projektowanie.
CRI JOLANTA zapewnia doradztwo z zakresu zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych oraz realizuje projekty w tych dziedzinach. Usługa płatna.
Szkolenia.
Możliwe jest zamawianie indywidualnych szkoleń z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania. Szkolenia są realizowane na miejscu u Klienta. Usługa płatna.

Szybkie linki

Nowiny
Wydarzenia
Biuletyn OptoWizja

 

⌂ STRONA GŁÓWNA
O NAS PRODUKTY APLIKACJE USŁUGI WIEDZA WSPARCIE INFORMACJE